עם כל הכבוד לבישולים ולמאפים, סידור שולחן חגיגי ומרשים יגנוב את ההצגה מהרגע הראשון.

הטיפ הכי חשוב הוא להתחיל מוקדם. מחשבה מקדימה על קונספט ובמיוחד על הפרטים הקטנים תאפשר לכם למצוא את הדרך הטובה והאסתטית ביותר להוציא אותו לפועל, לייצר חוויה מיוחדת ולא פחות חשוב - להתרכז באורחים ובחוויה החגיגית. 

אז איך עושים את זה נכון?
זה הזמן לשבור את הכללים היומיומיים וליצור מראה מיוחד. קבלו כמה הצעות לעריכת שולחן חג ייחודי שתואמות בדיוק את האופי של הבית ועל הדרך גם מצטלמים נהדר.

שולחן Organic Feel 
עיצבתם ככה את הסלון, את חדר השינה ואת חדר הילדים - אז למה לא את שולחן החג?
הסגנון המינימליסטי אורגני עושה כבוד לכלים ומשרה אווירה מרגיעה ונקייה. הסוד ליצירת שולחן אורגני שקופץ לעין הוא ליצור שכבות שיצרו ניגודיות ועומק.

לעריכת השולחן האורגני שלנו שילבנו פלייסמט תחרה המייצג שילוב של יופי טבעי ואומנות ידידותית לסביבה. הפלייסמט ארוג מסיבי צמח האבקה המדמה מראה של תחרה.

קערות ההגשה הן מהמיוחדות שפגשנו והן משלבות באופן אותנטי בין מסורת לאמנות. הקרמיקה מיוצרת בעבודת יד באיטליה, כאשר הצביעה והזיגוג מוסיפים עומק ואופי לכל יצירה.
לצידן בחרנו בכלי אוכל במראה אורגני מפוסל המוסיפים עדינות קלאסית ולסיום קישטנו בואזות במראה אטום ובצבע טבק.

 

שולחן Make it Pop
אין דבר חגיגי יותר משולחן צבעוני, מגוון ומשמח.
הוא מזמין אותנו לזנוח את כל החוקים לטובת יצירתיות וכך ליצור מראה ססגוני, שמח ומעורר תאבון.
הקפידו רק על דבר אחד - על צבעוניות מנוגדת בין גוון המפה לכלים. בכל השאר, אנחנו מזמינות אתכם להעז.

לעריכת השולחן הצבעוני שלנו התחלנו עם מפת שולחן בלה העשויה מכותנה ופשתן בעבודת יד בהדפס פסים שהוא חגיגה לעיניים. צלחות ההגשה שצוותו לשולחן הן חלק מקולקציית הדגל שלנו. הקולקציה האיטלקית של בלו בנדנה - עשויה קרמיקה וצבועה בעבודת יד ע״י אמנים איטלקיים.

גם בקטגוריית השתייה עשינו מיקס משמח ושילבנו בין כוסות שתייה מקריסטל בגוון צהוב עדין לכוסות היין מקריסטל הצבעוניות שמוסיפות פופ של צבע מרהיב בשולחן.


שולחן Pattern Play
שימוש בניגודים בין צבעים ודפוסים מייצר אפקט ויזואלי מרהיב המשדר אווירה ייחודית ויוצר אמנות של ממש בשולחן.
הסוד הוא לייצר ניגודים גבוהים באמצעות שימוש בדפוסים פשוטים מול מורכבים, כגון פסים עם פרחוני, נקודות עם משבצות - כאשר כולם עוקבים אחרי אותו סיפור צבע.

לעריכת השולחן המנוגד שלנו התחלנו עם מפת שולחן עשויה כותנה ופשתן דני בעבודת יד קפדנית בהדפס עלים עדין. עבור צלחות ההגשה שילבנו בין מגשים במראה מודרני בשימוש טכנולוגיה יפנית לצד קערות המציגות מיזוג שובה לב של אמנות יפנית ועיצוב עכשווי. לטאצ׳ אחרון של לוק אלגנטי ומתוחכם שילבנו כוסות יין עשויות קריסטל בחיתוכים עדינים. 

 

 

 

ספטמבר 07, 2023 — Blue Bandana